Utekväll med goda vänner

Igår hade jag riktigt kul!
Jag kunde kontrollera mig och sköta balansen trots att jag drack och fått en gråtattack några timmar tidigare.
Hade aldrig druckit om jag inte trott att jag skulle kunna hantera det,
men ibland går det inte att se förräns det är för sent.

Men som sagt, jag slängde allt skit åt sidan, och hade förbannat kul!

Nu sitter Micke o Palle och äter frukost och diskuterar livets nödvändigheter.
En annan sitter i pyjamas oc vägrar inse att jag måste dusha och göra mig iordning, de e ju lödag ffs...

Ska snart ut på stan o ta tåget till ronneby för att hänga upp bilderna.
Skulle egentligen gjort det förra helgen, men det blev inte av.

Skriver mer lite senare, nu känns de som att jag måste släpa mig iväg till dushen.

puss o kram på er

image17

foto: Linda Ekström

Kommentarer
Postat av: Linda

Just det du skulle ställa ut där=).Hoppas det blir bra.Puss & kram på dig åxå lilla smörkola.

2008-03-08 @ 10:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0