Tack vare Anders...

...ska jag tydligen ta tag i bloggandet igen, får ju inte missa hans liv, eller mitt eget ;)




Betty




Har fått en vän på jobbet, utöver "mina "barn".

  Micke.
Kanonschysst!

Han är träslöjdslärare på skolan. Har en jävligt go humor och är lätt att snacka med. En stor lättnad när det varit lite jobbigheter i skolan som man inte kan prata med någon om.
Tyvärr blir han nog bara kvar till julen. Han har tjänstledigt från sitt ordinarie jobb på ett hem för missbrukare.
Vi fann varann direkt, känns nästan som en vän jag haft sen tidigare.

Han påminner mycket om en vän jag hade när jag var yngre och höll på med skyttet.
Känns tryggt på nåt sätt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0