Foto abstinens!




Är så enormt sugen på att fota. Kan knappt vänta tills skolan sätter igång jså man kan sätta igång.
Har så många idéer!
Det verkar att efter en total idétorka på en månad gjorde susen. Nu kommer alla idéer på en gång istället :)

Längtar efter en egen kamera. Enormt. Men rent ekonomiskt är det inte möjligt på ett tag. 
Dock funderar jag ändå på en sak.
Måste rensa ut allt skit i källarförrådet, typ pröjsa kommunen för att hämta sängar och all annan skit som står där och inte används.

Sen funderar jag faktiskt på att isolera förrådet med vit presenning och använda som "studio".
Låta kistan stå där med lite grejer i. Enkel Hobbynivå ;)

Palle e redo för foto i skolan nu. Jag har en massa idéer som sagt.
Kan säga så mycket som att jag kommer i dagarna börja klippa / måla "konfetti" och ge mig ut för att plocka stenbumlingar :D

Nån som vill ha en dubbelsäng med trasig karm?
Eller en 120 sultan-madrass med stålram?

Nähe....




Kommentarer
Postat av: becca

Nu är det bara en dag kvar tills vi träffas igen :D



2008-08-17 @ 10:00:32
URL: http://beeka85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0