Det börjar röra på sig, minsann.

Oj vilka händelserika veckor!
Inledde förra veckan med min nya karriär som spansk-lärare, vilket jag ju aldrig  kunnat fantisera om!
Jag avslutade veckan med en intervju i K-na med en dam från Lernia som kontaktat mig.
Det gick otroligt bra, jag naglade henne fast.
Men det är ju inte hon som bestämmer vem av hennes rekryter som får jobbet.

Iallafall så är det ett ställe i K-hamn som söker annons-tillverkare, hade varit riktigt kul att prova på!

Det roligaste för mig är nog dock att det inte är jag som sökt jobbet, jobbet sökte upp mig :)

*Malin-blir-genast-2-meter-lång*


Missade ännu ett möte idag, e så virrig ibland.
Men vad gör det om 100 år, jag är ÖNSKVÄRD :D


Kommentarer
Postat av: becca

grattis till jobbet :) hoppas det går bra för dig puss

2008-08-25 @ 23:15:49
URL: http://beeka85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0