Trötta och fattiga

Alla gick med förlust igår,
men Mikael och jag vann tillbaks det mesta på en maskin innan vi åkte hem vid två på morgonen.

Pokerturneringen var ett enda stort skämt.
Lirarna som satt vid mitt bord (förrutom Martin och Johan) tog rebuys hela jävla tiden, slängde in den ena 1000-lappen efter den andra och gick all in på skitkort!

Jag spelade tajt som fan i början, och första potten jag höjde vek sig alla som furor eftersom jag spelat som jag gjort.
Däremot när jag smög med på en pott gick en gubbe all in. Jag hade träffat högsta paret på bordet och följde med.
Det skulle jag INTE gjort. Gissa om gubbjävlen träffar stegen på rivern......

Jag åkte inte ut först dock....

29/30
Martin efter mig, 28/30
Sen Micke 27/30
och Johan 26/30

Vi var rörande överens om att det blir pokerturnering UTAN re´buys inom en snar framtid. Jag var så jävla besviken.

Men i det stora hela hade vi skitkul!

Micke satt en del vid Caribian Stud, Johan blev frälst vid Jack Black borden, Martin fick bonusar  på en maskin med fula lemmlings och jag sprang runt från maskin till maskin.

Vägen hem var skitkul. Vi var trötta allihopa, men jag var kanske lite väl övertrött.
Jag skrattade så jag grät (hela ansiktet var vått och svart av smink ocn glädjetårar)
Martin pratade om rådjur med dildos och Johan om massagestavar.


En över hela taget en lyckad kväll.

Tack killar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0