Sorrow Evoker

Nostalgitripp idag.
Sitter o lyssnar på Witchcraft, va enormt länge sen sist.
Typ konserten i malmö för 2 år sen...
Likaså lyssnat på Crowbar idag... Har inte skett på evigheters evigheter.
Och Down med min lille Phil AnSelmo.

Får en massa minnen, saknar konserterna som fan.
Längtar till SRF, massa.
Få flumma ut lite.
Drunkna i musiken och bli hög på den.     Ψ



Ja,summa sumarum av denna dan;

Palle-mannen stack väl vid 11-12 tiden idag, tätt efter han stuckit kom Mattias en sväng.
Tog en kaffe ihop o snackade lite, sen drog vi in till Ronneby alla 3.
Kollade in butiken som Mona och Stina precis öppnat,
så mycket "Malin-grejer", ljus, smidesgrejer och lyktor :D

Dom fick välja några bilder som dom tyckte passade in.

Sen körde vi hem till Tobbe, Linnéa och ungarna en sväng. Såna charmtroll till barn dom har :)
Linnéa och jag pratade mest om tattueringar, Mattias och Tobbe var fullt upptagna med att mobba mig för min grodfobi ( då de kommit på det perfekta smeknamnet på min sambo, Belsebub,som en stor fet groda också heter)...
Elaka dom...

Ja, iallafall. Vi dradde hem sen.

Totte-pojken ringde o undrade om vi inte kunde ta med en termos kaffe och sätta oss i Brunnsparken om vädret tillåter imorrn. Klart jag vill =D
Kommer väl sluta med att jag och lille Zac har sandkrig....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0