Sjuk och eländig

Vilken underbar dag. Började med kokhet panna, till skolan skulle man minsann ändå..
Missade bussen, snöstorm.

Bah....


Så nu e man sjuk o eländig. Mikael gav mig en ond blick och sa, nästan föräldrapliktigt "du stannar hemma imorrn"

NÄ!

Iallafall, jag hade en enormt mysig och rolig helg med nära och kära, trots att Micke va sjuk.

På fredagen,
hade vi mys hemma, och kollade på Heartbreak Kid,
som var helt okey faktiskt.
Martin ringde på fyllan för att tala om att han älskar oss en massa, vad glad man blir ;)

image32



På lördagen,
var jag ute och lämnade in hästarna till Micke på matöppet (vad gör man inte för mannen i ens liv;)),
raggade presenter till Zac, för jag skulle på hans 3års kalas :D
Gick upp till en mycket stressad Totte. Han hade redan kört Petra och Zac till Olofström (till Petras mamma, där vi skulle vara).
Så, Totte och jag stack för o hämta Sandra sen drog vi till hålan jag svor aldrig sätta min fot i frivilligt igen...Men , vad gör man inte för dessa godingar ;)

Så, Petra hade gjort världens finaste tårtor :) Zac fick en alldeles egen som Petra hade format som en lastbil ^^
(den var också mycket god............)

Sandra och jag lekte med lego-skepp vid bordet samtidigt som de vuxna tittade på oss.

image33
ja,det är en sked---

Timmarna gick och vi hade skitkul på ren svenska.



























På söndagen,
stack vi iväg till Jocke i Harlösa och hämtade en säng, sketsnygg!
Så nu har vi 3 sängar i förrädet....menmen...

Mathias var gullig och körde, så vi hade en rolig tripp :)

image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0