Reumatolog

Jaha, då ringde min läkare äntligen.
Hon kan inte förstå varför jag vill gå vidare och utreda detta, för hade jag haft så ont hade jag kommit när det började
(mm...5åring knallar in till doktorn och gnäller om ledvärk =/ ).
 
Smärtstillande.....Varje dag... Räcker de inte med dom tabletterna jag redan tar?!?!?
Vill inte sitta som min äckliga mormor med 100 tablettaskar som man lever för....**AAAHHH!!!**

Iallafall skrev hon en remiss, för hon tyckte tydligen inte heller det verkade normalt att inte kunna hålla en kaffemugg på morgonen. Men att inte klara av att skriva utan att få värk, ne de kan man TRÄNA bort   *kliar mig i huvudet*

Så tills dess att jag blir kallad till reumatolog, får jag gå på smärtstillande.....

buhuuu...

Varför tar läkarna en inte på allvar?




Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det undrar jag med.De gör alltid besvären mindre än vad man försöker förklara.Hoppas du får hjälp och slipper en massa piller.kram

2008-03-15 @ 00:06:33
URL: http://carbonaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0