Mmm...

Känner mig på dåligt humör, har väldigt kort stubin idag.
Känns nästan som jag håller på att bli sjuk :(

Kom hem vid 17 tiden idag, slängde mig i sängen och hunden lade sig bredvid..
Läste lite Nemi, hunden stirrade mer på mig..
Försökte vila, hundens ögon blev som tefat...

Lika bra att hoppa upp o ut en sväng med honom, handla lite olja och hem o laga mat.
Känns inte bra att ha så lite ti att fixa med allt, även att Micke inte förväntar sig att saker ska vara gjorda när han kommer hem. Men jag gör det.

Så nu är här dammsuget, dammat, bäddat o maten e snart klar.

Mmm... Kyckling och vitlöksris med hemmagjord majonaís. :)
Jag är en klippa ;)

Försökte jobba lite i photoshop, men datorn bara skriker och låser sig "windows vertuella minne är för lågt".
Fuck off. Jag har inte bett dig att klaga,datorjävel.
Tog sisådär en kvart att öppna en bild  *gråter*

Ne,nu ska jag duka fram, o sen röka.

Ha en trevlig kväll!image23

Kommentarer
Postat av: solve

Hejsan!

Tänkte bara tipsa som att du kan tjäna pengar på din blogg! Jag tjänar själv runt 2000 kr per månad på min blogg!

Klicka på den här sidan för att få veta mer:

http://www.ifonesverige.se/tavlingar/tjana-pengar-pa-din-blogg/

ha en trevlig dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0