Återbud

mmm...
Idag ringde dom från VP o sa att Anna e sjuk idag, så får en ny tid snart...I hope...
Var där med en vän igår, han kunde ju inte låta bli att flirta med kuratorn :s  *bah*

Haft besök av Mathias every day nu, trevlig prick. Kul o lära känna honom :)
Han gav mig det stora förtroendet att designa hans tattoo, får välse va de blir av den :)


Bara 3 veckor till tills Micke börjar på dressmann!!!! Skönt de ska bli!!!

O va sega dom e på brunnsgården....Ringer mig på fredag...telefontid?!?
jag har ONT!RÖNTGA MIG NU!!!!

ska ringa o skvallra för sjukgymnasten....
suck....

Ne, nu ner till das buss! Sen skolan, sen Lidl!


image20    <------ ja,just de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0