Spelmissbruk?

Petra var uppe en sväng igår. Så mysigt vi hade det ;)
Hon skulle egentligen bara komma upp å låna internet, men de slutade med att vi hade flera mysiga timmar ihop (ja, de lät nåt va;))
Sen frågar tösen lite fösiktigt om hon kan få prova spela lite poker på mitt konto, klart hon fick det;)

I´ve made a monster! ;p

Becca stackarn ringde mig nyss;
"jag e ensam me monstrena!rädda mig!"

stackars lilla sötnos! I´m comming!


image56


Ut o äta med älsklingen ikväll =D
Ett år idag juh ;)

Kommentarer
Postat av: Argh

2000 pott? O.o

2008-04-13 @ 10:37:41
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0