Onsdag

Idag har vart en otroligt lugn dag.
Kom för sent till skolan, försov mig tungt idag.

Men väl i skolan så var bara Lorre och Palle där.
Riktigt skönt.



Kom på en sak igår.
Jag frågade några tjejer på soc-ped om dom hade vart intresserade av en föreläsning om självdestruktivitet.
De var väldigt positiva till detta.
Så idag frågade jag Omman om det hade kunnat vara nåt för dom.
Hon skulle ta upp det på mötet imorgon, men verkade själv tycka att det var en strålande idé, då de läser om just det just nu.

Att det inte slagit mig innan?
Att kunna förmedla sina egna erfarenheter och bryta ev fördomar som finns hos människor som faktiskt ska arbeta med, tja, såna som mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0