Myself to blame

Fy fan, ikväll har vart en mardröm. Inte mått såhär kasst på länge.
Vad göra?Skriva här? Vi försöker väl då. Men de e inte lätt att få det låta icke-patetiskt.

Paranoian kommer fram och gör sig påmind.
10 tusen tankar som snurrar i skallen.

Å detta ångestfyllda trauma som pågår i mitt lilla huvudet, enbart på grund av min idioti.
Detta för att jag är rädd, för att jag är sjuk, för att jag skäms över att vara sjuk, pga min oförmåga att sätta ord till livet när de behövs som mest.

Gråter rakt ut i min ensamhet och sneglar på mina forna vänner, som gör sig påminda i allt jag ser.

Funderade på att ringa PiVa, om jag inte ens har kontroll över en sån simpel situation som alla människor upplever.

Men å andra sidan såk klarar jag det ju?

Men vilken ångest, vilken paranoia som tränger sig på.

"tänk om"

Å så börjar jag idiot-ringa, typ 10 ggr sen jag kom hem vid 17.
Minst.

Å så arg på mig själv för att jag gör det,
har jag ingen stolthet eller???

Å så blir jag mer förbannad när jag tänker på vad det handlar om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0