Kass

jag e inne i en kass period,
för första gången på länge.
Men de ordnar sig.
Micke o jag blev "ovänner" eller tjuriga på varann innan igår,
 o då stack han till puben med en kompis o kom inte hem förrän sent när jag somnat.
Å idag stack han till Järnavik med resten av dressmann butikschefer,
ska va borta till på söndag.

å att skiljas åt utan att ha rett upp saker och ting gör inte det hela bättre.

Jag e så jävla blåst med, förrvärrar saker och ting.

Fast jag visste hur känslig jag är nu så skule jag ändå kolla på destruktiva videos och lyssna på destruktiv musik som jag förknippar med att skada mig själv.
Raka benen fick jag för mig att göra, de e så lätt man slinter...

Men de hände inget.

Tack å lov.

Det e självdestruktivt att utsätta sig själv för situationer man vet kan leda till skada. Givetvis.
Men ibland kan man må bra av att testa sig själv.


image57



Kommentarer
Postat av: Linda

*Kram*

2008-04-12 @ 09:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0