happy birthday....

Snacka om att jag kände mig konfundersam när morsan ringde idag,
 och frågade när vi skulle fira min födelsedag...

"va?!vadå födelsedag?!"
"ja, men gumman.Du fyller ju år på onsdag..."
"jaha...VA?!!"


wtf...

Kom ni på en kaffe...eller nåt....



Fick panik imorse när Becca ringde o väckte mig o undrade var jag var..
Shit!Jag försov mig!satan satan satan....
Stressen total. Vi ska göra de o de o de o de o....

Men hon lugnade mig. Jag jobbade ju hemma igår dessutom ;)



Medan jag satt i vardagsrummet i samtal igår hade Linda vart här o lämnat ett nithalsband till mig, ingen aning om varför, men fan vad läckert de va :)
Micke tittade på de...
"e de säkert de e till dig o inte till hunden?"

Kulturkrock....

Tack gumman, det var så jävla snyggt! Måste inviga det sen när jag orkat klä på mig =D

Kommentarer
Postat av: Mingla

Hej. Jag håller på med ett skolarbete om just bloggning. Jag tänkte bara höra om du tjänar pengar på ditt bloggande? Vore snällt om du ville svara.

2008-04-25 @ 12:22:31
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0