En Tisdag utan sysselsättning

Jess, då sitter man i datasalen i skolan.

Finns inga lediga datorer i klassrummet, och kameran e borta.... Suck..


Iallafall


Fy fan vad jag är trött på att bli utglodd, speciellt av honom!
Igår avslutade han relationen på Helgon.net med mig, moget va?
Han ser mig varje dag, kan inte hälsa som vuxna människor när jag hälsar på honom, kan inte säga rakt upp i ansiktet på mig vad fan problemet är.

Ska de va så jävla svårt att ha en egen åsikt om saker och ting?
Att ha lite kurage och stå på sig?
Eller att faktiskt kunna ta reda på fakta innan man dömer?!?!

Nej, jag har inte förlorat något på detta.
Det var tydligen aldrig några riktiga vänner, någon av dom.



Dieten

Ja, sen jag skrev sist har jag börjat "dieta" (ett mindre avskräckande ord istället för banta:p).
Det har gått väldigt bra faktiskt, men man är inte van, så magen har svullnat på mig, känner mig betydligt tjockare än innan...
men det är väl som sagt just att kroppen ska vänja sig vid att jag äter mer regelbundet och hälsokosten.
Har ju passat på att börja äta Omega 3, Redumax (kalorireducerande) och äppelcidervinäger. Ja,just det, sen dricker jag aloevera-juice med.

Lika bra när Micke får tag i det billigt.

Just Omega 3 har man ju sålt så mkt och länge, så man vet ju i princip allt om det och hur bra det faktiskt är.
Jag äter ju dessutom knappt fisk, så desto viktgare för mig då att få i mig alla de nyttiga fetter som finns :)

Jag måste säga att jag tycker jag e duktig, faktiskt.
Har ju lyckats vara konsekvent med mig själv i flera dagar ;)

Så, en elloge för mig från mig :)



image53

Idag börjar Micke sitt nya jobb som butikschef på Dressmann :)
Första månaden kommer han vara i Karlskrona och bli upplärd, det kommer han nog trivas med :)
Hoppas verkligen han kommer trivas bra och att magsåret försvinner , iallafall dämpas.




Kommentarer
Postat av: Linda

Äsch jag blir såååå jävla trött på idiotierna!!!
Skit i det,se det från den positiva sidan att fan va gott att slippa känna vid ytterligare en skitstövel som inte kan stå upp för vad han tycker utan att skita ner sig av rädslan;).Jag är glad att du finns,du har en speciell
värme och omtanke som inte många har.Jag är stolt över att få vara din vän Malin.Puss & kram.

2008-04-02 @ 20:08:25
URL: http://carbonaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0