Aktivitet

Idag känns det som att jag håller igång mer än vanligt, vilket är väldigt skönt =)

Fredagen innehöll en tripp till foto/film-mässan i Elmia- Jönköping.
Satt på seminarier och dregglade över fin utrustning ;)

På kvällen gick Micke o Palle på Sweeny Todd o myste, jag kom precis hem när dom skulle gå så jag orkade inte följa med. Men jag hade mysigt hemma i sängen mot mina härliga kuddar ;)

I lördags var vi  en sväng i Kristianstad för att hälsa på Jocke  o Anki, mycket trevligt =)
Åt god mongolisk&/kinesisk/thailändsk mat, så jävla gott!!

Igår var städning överst på listan, och städas gjordes det i massor.
Stod o stirrade på tvättthögen som tycks växa mer än vi har kläder....Suck...
Men nu är tvättkorgen bara full.
Säger en del om hur det såg ut innan...

Stack iväg till maxi o Willys i olofström med morsan och veckohandlade, det gör ju lite skillnad i kassan istället för att ta det pö om pö.

Sen kom Petra, Totte o Zac upp en sväng. Väldans mysigt :)

image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0